Zwroty i reklamacje

Zwroty

Chcę zwrócić produkt. Jak to zrobić?

O Nie! Chcesz coś zwrócić?
Nie ma problemu, na zwrot masz 14 dni od otrzymania swojej przesyłki, proces zwrotu to 3 proste kroki:

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo na adres office@kolkokrzyzyk.pl
    Ustalimy z Tobą termin zwrotu. Jeśli powodem jest nie ten rozmiar i chcesz wymienić towar, daj znać postaramy się coś zaradzić 😉
  2. Spakuj produkt tak aby nie uszkodził się podczas wysyłki, dołącz formularz zwrotu (pobierz go stąd). Paczkę wyślij na adres:
    Kółko Krzyżyk ( SHEEPME fullfilment)
    ul. św. Tomasza 4
    05-808 Parzniew
    office@kolkokrzyzyk.pl
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej uruchomimy procedurę zwrotu kosztów. Środki przelejemy na konto podane przez Ciebie w formularzu zwrotu.

Reklamacje

Chcesz złożyć reklamację?

Oto 3 proste kroki:

  1. Najlepiej wyślij nam zdjęcie wadliwego towaru  na office@kolkokrzyzyk.pl.
    Postaramy się już na tym etapie rozwiązać reklamację.
  2. Następnie, po tym jak otrzymasz dalsze wskazówki możliwe będzie odesłanie wadliwego produktu na adres::
    Kółko Krzyżyk ( SHEEPME fullfilment)
    ul. św. Tomasza 4
    05-808 Parzniew
    office@kolkokrzyzyk.pl
  3. Po otrzymaniu wadliwej rzeczy, i rozpatrzeniu reklamacji oraz po konsultacji z Tobą zdecydujemy co robimy z reklamacją. Zazwyczaj naprawiamy towar, wymieniamy na nowy, bądź zwracamy pieniądze.

 

Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.

Kontakt

Nadal masz pytania?