Zwroty i reklamacje
Chcę zwrócić produkt. Jak to zrobić?
O Nie! Chcesz coś zwrócić?
Nie ma problemu, na zwrot masz 14 dni od otrzymania swojej przesyłki, proces zwrotu to 3 proste kroki:
- W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo na adres office@kolkokrzyzyk.pl
Ustalimy z Tobą termin zwrotu. Jeśli powodem jest nie ten rozmiar i chcesz wymienić towar, daj znać postaramy się coś zaradzić 😉 - Spakuj produkt tak aby nie uszkodził się podczas wysyłki, dołącz formularz zwrotu (pobierz go stąd). Paczkę wyślij na adres:
Kółko Krzyżyk ( SHEEPME fullfilment)
ul. św. Tomasza 4
05-808 Parzniew
office@kolkokrzyzyk.pl - W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej uruchomimy procedurę zwrotu kosztów. Środki przelejemy na konto podane przez Ciebie w formularzu zwrotu.
Reklamacje
Chcesz złożyć reklamację?
Oto 3 proste kroki:
- Najlepiej wyślij nam zdjęcie wadliwego towaru na office@kolkokrzyzyk.pl.
Postaramy się już na tym etapie rozwiązać reklamację. - Następnie, po tym jak otrzymasz dalsze wskazówki możliwe będzie odesłanie wadliwego produktu na adres::
Kółko Krzyżyk ( SHEEPME fullfilment)
ul. św. Tomasza 4
05-808 Parzniew
office@kolkokrzyzyk.pl - Po otrzymaniu wadliwej rzeczy, i rozpatrzeniu reklamacji oraz po konsultacji z Tobą zdecydujemy co robimy z reklamacją. Zazwyczaj naprawiamy towar, wymieniamy na nowy, bądź zwracamy pieniądze.
Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.