Zwroty i reklamacje

Zwroty

Chcę zwrócić produkt. Jak to zrobić?

O Nie! Chcesz coś zwrócić?
Nie ma problemu, na zwrot masz 14 dni od otrzymania swojej przesyłki, proces zwrotu to 3 proste kroki:

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@kolkokrzyzyk.pl
    Nasz pracownik ustali z Tobą termin zwrotu. Jeśli powodem jest nie ten rozmiar i chcesz wymienić towar, złóż zamówienie ponownie, a my zwrócimy Ci koszt drugiej wysyłki.
  2. Starannie spakuj produkt, aby nie uszkodził się podczas wysyłki, dołącz formularz zwrotu (pobierz go stąd). Paczkę wyślij na adres wskazany poniżej:
    Kółko Krzyżyk
    ul. 3 maja 6a
    99-400 Łowicz
    kontakt@kolkokrzyzyk.pl
    Prosimy nie wysyłać paczek “za pobraniem”, takich przesyłek nie odbieramy.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej uruchomimy procedurę zwrotu kosztów. Środki przelejemy na konto podane przez Ciebie w formularzu zwrotu.

Reklamacje

Chcesz złożyć reklamację?

Oto 3 proste kroki:

  1. Wyślij nam zdjęcie wadliwego towaru na kontakt@kolkokrzyzyk.pl.
    Być może to już wystarczy, żebyśmy rozpatrzyli reklamację. Przy zgłoszeniu reklamacji nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia lub danych, które umożliwią nam Twoją identyfikację.
  2. Następnie, po tym jak otrzymasz dalsze wskazówki możliwe będzie odesłanie wadliwego produktu na adres::
    Kółko Krzyżyk
    ul. 3 maja 6a
    99-400 Łowicz
    kontakt@kolkokrzyzyk.pl
    Prosimy nie wysyłać paczek “za pobraniem”, takich przesyłek nie odbieramy.
  3. Po otrzymaniu wadliwego towaru, pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i po konsultacji z Tobą zdecydujemy co robimy z reklamacją: czy naprawiamy towar, wymieniamy na nowy, czy zwracamy pieniądze.

 

Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Udzielenie odpowiedzi nastąpi w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone zgłoszenie bądź reklamacja. 

Kontakt

Nadal masz pytania?