Najczęściej zadawane pytania

Płatności

Formy płatności

Zobacz i wybierz najdogodniejszą formę płatności.

Jeżeli chcesz zapłacić za przesyłkę bez wychodzenia z domu, skorzystaj z
szybkiego przelewu internetowego za pośrednictwem serwisu PayU. Po wybraniu
tej metody nastąpi przekierowanie na stronę naszego partnera, gdzie wybierzesz
swój bank. Zaloguj się do systemu bankowości internetowej za pomocą Twoich
danych i bezpiecznie zapłać za zamówienie.

Bezpieczna płatność kartą kredytową za pośrednictwem PayU.

Wybierając tę opcję, przekierujemy Cię bezpośrednio na stronę PayPal. Jeśli
posiadasz już konto w tym systemie, bez problemów zapłacisz za swoje
zamówienie. Wystarczy zalogować się i dokonać płatności. Jeśli nie posiadasz
konta, istnieje możliwość płatności jako gość. Zawsze możesz również utworzyć
swoje nowe konto.

Wolisz płatność za pobraniem? Zapłać za swoje zamówienie kurierowi dopiero przy odbiorze przesyłki.

Wykonaj tradycyjny przelew bankowy. System wygeneruje rachunek bankowy, na
który należy dokonać płatności. Zamówienie przekazane do realizacji w ciągu 24 h
od zaksięgowania płatności na koncie.

Dane do przelewu:
Kółko i Krzyżyk
ul. Konwaliowa 20
05-830 Strzeniówka
nr. konta IdeaBank
32195000012006071644480002
Prosimy o wypełnienie pola TYTUŁEM : nr zamówienia

Przelew zagraniczny (z konta prowadzonego w innej walucie niż PLN)
Numer IBAN KÓŁKO KRZYZYK: PL 32195000012006071644480002
Kod banku (kod SWIFT/PIK): IEEAPLPA

Dostawa

Formy i koszty wysyłki

Zobacz i wybierz najdogodniejszą formę wysyłki.

#Sposób dostawydo 200złpowyżej 200 pln
Paczkomaty Inpost12 złDarmowa dostawa
Kurier Inpost13 złDarmowa dostawa
Kurier Pocztex12 zł12 zł
Kurier DHL15 zł15 zł
#Sposób dostawydo 200złpowyżej 200 pln
Paczkomaty Inpost16 zł16 zł
Kurier Inpost17 zł17 zł
Kurier Pocztex17 zł17 zł
Kurier DHL20 zł20 zł
#Sposób dostawydo 200złpowyżej 200 pln
Poczta Polska –
paczka priorytetowa / Europa
36 złdarmowa dostawa
Poczta Polska –
paczka priorytetowa / kraje pozaeuropejskie
41 złdarmowa dostawa
Kurier Fedex90 zł45 zł

Większość produktów, które znajdziesz w naszym sklepie, są dostępne w magazynie. Jesteśmy jednak małą firmą i zdarza nam się, że musimy doszyć jakieś rzeczy na bieżąco. Dlatego standartowy czas realizacji zamówienia to około 3 dni robocze. Gdyby okazało się, że potrzebujemy więcej czasu napewno Cię o tym poinformujemy. Przy każdym produkcie widnieje czas jaki będziemy potrzebować na wysyłkę. W chwili nadania paczki otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.

Przesyłki DHL i InPost doręczane są w ciągu 24 godzin od nadania (w dni robocze). W niewielu przypadkach przesyłka doręczana jest do 48 godzin od nadania.Przesyłki Poczty Polskiej, doręczane są w przedziale 24 do 48 godzin.

Zwroty

Chcę zwrócić produkt. Jak to zrobić?

O Nie! Chcesz coś zwrócić?
Nie ma problemu, na zwrot masz 14 dni od otrzymania swojej przesyłki, proces zwrotu to 3 proste kroki:

W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@kolkokrzyzyk.pl
Nasz pracownik ustali z Tobą termin zwrotu. Jeśli rozmiar nie pasuje i chcesz wymienić towar, złóż zamówienie ponownie a my zwrócimy Ci koszt drugiej wysyłki.

Starannie spakuj produkt, aby nie uszkodził się podczas wysyłki dołącz i   formularz zwrotu (pobierz go stąd) . Paczkę wyślij na adres wskazany poniżej:

Kółko Krzyżyk
Ul. 3 maja 6 a
99-400 Łowicz
kontakt@kolkokrzyzyk.pl

Prosimy nie wysyłać paczek “za pobraniem”, takich przesyłek nie odbieramy.

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej uruchomimy procedurę zwrotu kosztów. Środki przelejemy na konto podane przez Ciebie w formularzu zwrotu.

Do reklamacje

Chcesz złożyć reklamację?

Oto 3 proste kroki:

Wyślij nam zdjęcie wadliwego towaru na kontakt@kolkokrzyzyk.pl.
Być może to już wystarczy, żebyśmy rozpatrzyli reklamację. Przy zgłoszeniu reklamacji nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia lub danych, które umożliwią nam Twoją identyfikację.

Następnie, po tym jak otrzymasz dalsze wskazówki możliwe będzie odesłanie wadliwego produktu na adres:

Kółko Krzyżyk
ul. 3 maja 6 a
99-400 Łowicz
kontakt@kolkokrzyzyk.pl

Prosimy nie wysyłać paczek “za pobraniem”, takich przesyłek nie odbieramy.

Po otrzymaniu wadliwego towaru, pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i po konsultacji z Tobą zdecydujemy co robimy z reklamacją: czy naprawiamy towar, wymieniamy na nowy, czy zwracamy pieniądze.

Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Udzielenie odpowiedzi nastąpi w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone zgłoszenie bądź reklamacja. 

Kontakt

Nadal masz pytania?